Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
- Clientul poate returna un produs in termen de 30 zile, incepand cu ziua in care intra in posesia acestuia;
- Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client;
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (incluzand cutia in cazul sabotilor), cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit;
- Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, care au fost purtate, spalate, care au lovituri, taieturi, urme de murdarie, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.;
- Nu pot fi returnate bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de catre client sau personalizate in mod clar.
Puteti solicita returnarea produselor eHalate.ro fara taxa de transport, in urmatoarele situatii:
- Produsele au fost livrate si/sau facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat.
- Produsele prezinta defecte de fabricatie.
Clientul poate solicita returnarea unui produs, iar daca acesta nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii:
- Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor;
- Daca se agreeaza rambursarea integrala a contravalorii, eHalate.ro va rambursa contravaloarea produsului in contul bancar al clientului in cel mult 14 zile, incepand cu ziua in care a primit inapoi produsele de retur si a constatat ca indeplinesc conditiile de retur. Banii se returneaza NUMAI in contul bancar, deschis pe numele persoanei sau societatii pe numele careia a fost facuta factura initiala. Banii NU se returneaza prin Curier sau alte mijloace.
In oricare dintre situatiile mentionate anterior, conform legii in vigoare, cheltuielile de retur sunt suportate de catre client, care va contracta o companie de curierat si va trimite produsele inapoi la adresa fizica eHalate.ro si va achita taxa de transport a companiei in cauza.
Produsele aflate la promotie sau lichidare stoc, pot fi schimbate, insa NU sunt returnabile.
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile!
Va rugam sa contactati orice firma de curierat doriti (dar nu Posta Romana si nu la EasyBox) si sa ne trimiteti produsele pentru retur/schimb la adresa de mai jos:
Str. 1 Decembrie 1918 Nr.7, Loc.Rosu, Com.Chiajna, Jud. Ilfov, cod postal 077042.
In situatia in care, prin exceptie, de ridicarea si transportul produselor de retur se ocupa eHalate.ro, taxa de transport se va scadea din contravaloarea produselor de retur, iar clientul:
- Va putea alege alte produse la schimb in limita diferentei, iar in cazul in care acesta este depasita, va achita restul la livrarea noilor produse.
sau
- Va primi diferenta in contul sau bancar, daca alege sa-i fie returnati banii.